Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră AgriCons – AgriTin invită studenții USAMV din București să participe gratuit la cursul de perfecţionare:
MANAGER DE PROIECT
Când? 7- 18 octombrie 2019
Unde ? Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră AgriCons – AgriTin
De ce să te înscrii?
- Pentru a beneficia de noi oportunități de dezvoltare profesională ;
- Pentru a obţine calificări în acord cu cerinţele actuale de pe piața muncii ;
- Pentru o şansă în plus la angajare ;
- Pentru o mai mare adaptabilitate la cerințele tot mai dinamice din câmpul muncii ;
- Pentru condiții bune de studiu (săli dotate corespunzator procesului didactic, echipate cu videoproiectoare și materiale necesare desfășurării cursurilor) profesori specialisti, suporturi de curs ;
- Cursuleste autorizat de către Autoritatea Naţională pentru Calificări.
Ce abilităţi se deprind în urma cursului ?
- Învăţăm să stabilimscopul unui proiect;
- Învătăm să stabilim cerinţele de management integrat al proiectului;
- Luăm la cunoştinţă cum să planificămactivităţile şi jaloanele proiectului;
- Învăţăm cum să utilizăm costurilor şi resurseleoperaţionale pentru un proiect;
- Învăţăm cum se realizeazăprocedurile de achiziţii pentru un proiect.
Te-am convins?
Vino la cursul de specializare pentru Manager de proiect şi vei dezvolta pas cu pas propriul tău proiect!
Acte necesare pentru înscriere:
- Copie după actul de identitate;
- Copie după certificatul de naştere;
- Copie după certificatul de căsătorie (în cazul schimbării numelui);
- Copie după diplomă de licenţă/masterat.
- Copie după legitimația de student sau orice alt document prin care dovediți că sunteți student în cadrul USAMV din București.
La acest curs se pot înscrie doar studenţii de la MASTER ZI
Pentru înscriere vă rugăm să ne transmiteți documentele solicitate mai sus, împreună cu un număr de telefon, laadresa de email: consiliere@usamv.ro.
Vă stăm la dispoziție pentru informații suplimentare la numerele de telefon : 0314 334 189 și 0757 093 599.
Atenţie, numărul locurilor este limitat!
Vă asteptăm cu drag,
Echipa CCOC